Alla inlägg den 6 april 2011

Av Kattis - 6 april 2011 20:11

Jag och hundarna är nyss hemkommna från en kvälls promenad. Det är så varmt! Helt underbart! När jag gick där som kom Maria Chewie och Snobben traskandes. Så vi gjorde sälle runt Vretalund och vidare runt Storvreta. Så trevligt med sällskap. Wilma höll sig långt bakom. Nemo gjorde allt för att impa på sina nya promenad kompisar. Men Snobben var mest förvirrad tror jag. Chewie tyckte han var skit fjantig och visade alla sina tänder. Sen fick Nemo tokspel och började rusa okontrollerat på en åker. Det tyckte Snobben var ännu märkligare så han sprang efter.... Nemo badade i alla möjliga små vatten pölar. Dessvärre missade jag att han slank ner och simmade en sväng i ett översvämmat dike. Måste ha varit jätte svalt!


Det har tinat jätte mycket och det kommer snart att vara helt "gåbart" i skogen också. Nu blir det sängen och tv resten av kvällen. I morgon vankas det träning!

Ha det så bra!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards