Alla inlägg den 24 april 2011

Av Kattis - 24 april 2011 15:05

Mina fina krukor på trappen............


   

Av Kattis - 24 april 2011 14:54

.............bättre sent än inte alls.....


Nemo söt göte...........

  Mio ligger så fint på platsliggningen.   Gertrud   Wilma   Busy   Gör just ingenting alls just nu......   Sussi och Mio tränar apportering!      

Av Kattis - 24 april 2011 09:34

Har drömt mardrömmar och haft det allmänt snurrigt i natt. Drömde att tävlingen gick rent åt helskotta och att hunden struntade totalt i mig. Vi nollade allt utom ett moment, typ platsliggningen eller nåt. Allt var jobbigt och folk undrade vad jag gjorde där..... Att jag glömde Wilma i bilen. I en sån där ihopfällbar bur. Den hade vikt ihop sig så när jag kom till bilen låg hon i den livlös..... Fick ut henne ur buren och sprang ut i skogen..... Sen vaknade jag. Helt vidrigt! Och vad skulle jag till skogen och göra med en död hund? Helt rubbat.


Jag börjar bli nervös inför tävlingen nu. Som tur är märks inget av Nemos hälta. Idag ska vi ta det lungt och njuta av vår näst sista lediga dag. Det har varit så tråkigt att han varit halt då våra "rutiner före tävling" inte varit som vanligt. Det kan vara en fördel att han inte gjort något alls på tre dagar, men jag tror knappast det. Det kommer bli svårt att få honom skärpt och koncentrerad. Men jag ska inte måla fan.....bara vi tar oss igenom tävlingen...... Det är som det är, inte något att göra åt.


Hittade en jätte stor fästing på Wilma, på kinden. Hur fan lyckas man missa dom? Fy vad äckliga dom är! Nu ska vi hänga tvätt, klippa flatten, och sen ska jag åka till stan en stund. Kattis ska, tro det eller ej, handla lite blommor att plantera. Är så fint med nån kruka på trappen eller så. Kanske blir en glass också.....



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards