Alla inlägg den 15 juni 2007

Av Kattis - 15 juni 2007 16:12

Idag åkte jag och Nemo till veterinären. Det gick ungefär som förra gången så det lär bli en följetång i fortsättningen också.....

Just nu ligger Nemo här på golvet och är lite trött fortfarande. Jag tror att han är lite förvirrad. Vi får se hur det går. Förhoppningsvis är han piggare till kvällen, då ska vi nog ta en liten promenad och sedan äta lite Royal Canin-kulor uppblötta i vatten. MUMS FILIBABBA!


Vi får besök idag av min kompis Jenny. Alltid trevligt. Wilmas favorit människa! Wilma är galen i Jenny. Hon hoppar upp och ska pussa henne i ansiktet och skälla på henne och vara nära och busa och stoja! Det är kärlek det!

Hade velat åka till brukshund klubben i går och kollat på lydnads tävlingen som var. Men jag hade inte möjlighet till det. Det är roligt att titta och man blir så jädrans inspirerad!! Kanske tävlar jag och Nemo igen snart? Det vet man inte. Gode gud! Låt honom få vara frisk! Nu ska jag och Nemo gå och vila vi är jätte trötta båda två.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards