Alla inlägg den 27 juni 2007

Av Kattis - 27 juni 2007 15:43

.............jag har inte kunnat sova i natt. Jag är så trött. Somnade vid två tiden i natt och vaknade fyra. Klockan fem träffade jag Ulrika och vi tog en alltid lika trevlig morgon runda på en timma. Skönt att avverka några kilometer på morgonen. Igår sprang vi. Det var jätte härligt, men som väntat ganska svettigt.

Jag har haft jätte mycket att göra. Det är därför som jag inte kunde sova. Klarar inte sånt här!!! Blääää.... SEMESTER!!!!


Har dåligt samvete eftersom det inte blir någon träning med hundarna. Någon som vill träna med oss? Nu öser det ner, blir nog mys pys med Wilma och Nemo idag. Wilma fick bus ryck på lunch promenaden idag. Eller "tok rabies" brukar jag kalla det. Helt plötsligt får hon spel. Springer som en tok och anfaller Nemo, hoppar på honom biter i hans ben och hoppar mot hans hals. Han fattar noll till en början, men sen är han med på noterna. Det är fantastiskt vad skoj de kan ha tillsammans. Men börjar han göra lekinviter så är det inte alls säkert att hon finner det lämpligt. Tvärtom, då blir hon jätte sur på honom.


Ikväll hoppas jag att det går att sova. Man blir ju helt kokko, snurrig och förvirrad när man är vaken för mycket.



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards