Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Kattis - 17 juni 2007 13:29

Vi var ett gäng som samlades för att träna apportering idag på förmiddagen. Det gick bra. Hundarna tyckte att det var roligt och spännande.

Vi gjorde ett sök, stadga med en hare, och lite linjetag. Men det är mycket att tänka på när man jakt tränar. Wilma var duktig. Hon släpade både dummie och fågel i socka genom skogen, trots att hon är liten och "bytet" både tungt och bökigt att bära. Nemo var mest intresserad av kiss idag. Både tjej kiss och att kissa själv på bra ställen. Då blir jag lite lätt uttråkad när han lägger den nivån....

Han kan bara inte tänka ibland den lille killen! Han bara måste göra "viktigare" saker ibland. Men så är det ibland, han är ändå bäst! Jag vet ju att det beror på mig så då är det ju som det är...


Nu är Wilma och Nemo trötta. Jag med. Jag har massor att göra här hemma. Det är bara att sätta igång!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards