Alla inlägg den 16 juni 2007

Av Kattis - 16 juni 2007 16:42

Nemo mår bra idag. Så i morse åkte vi med husse på folkrace tävling. Det var jätte roligt! Tobbe körde sin lilla kanon kula, en Nissan Micra tror jag att det är. Som höll nästan hela tiden!! I sista heatet lossnade ena framhjulet, det var synd för då låg han bra till. Inga bud på den bilen inte! Men som sagt det var jätte roligt ändå.


Hundarna var också med. Wilma älskar såna här tillställningar för alltid träffar hon någon ny vän som tror att hon är en hundvalp. Och då bjuds det kanske på en bit smörgås eller lite korv...

Nemo har lite svårt att vara stilla. Han får så tråkigt emellanåt att han bara MÅSTE göra nåt! Så han har putsat mitt ansikte typ 30 gånger, suttit i mitt knä och grävt många djupa gropar i marken. Han tittade ganska ointresserat på bilarna som åkte på banan och var som vanligt mer intresserad av alla roliga människor runt omkring. Det är väldigt nyttigt att göra såna här grejer, jag är på tok för slarvig med den träningen, det får man ju bevis på!


Nu sover båda två på golvet. Wilma snarkar som värsta trucken!

Jag ska röja lite här hemma och sen är det nog dags att käka. Det kanske blir något extra smaskigt idag!


GRATTIS till Nemos syrra Smilla som har varit i Avesta idag med Ulrika som proffshandler, och det slutade med en andra placering och CK!!!






Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards