Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Kattis - 12 juni 2007 17:17

Det är inget bra med oss igentligen. Nu har Nemo blivit halt. Sablar också!! Han blev det igår kväll. Han är inte block halt men något är tokigt. Han fick springa med mig igår. Kanske har han stukat sig eller så? Ja, jag blir så ledsen. Kan han inte få vara frisk eller?


I morse gick det ett jätte fint rådjur precis utanför köksfönstret. Jag bar upp Wilma så att hon skulle få titta på det. Hon tittade och tittade men såg liksom ingentig. Trots att det stod ca 1,5m från rutan!  Men så rörde det lite på sig. Wilma sträckte på sig och spärrade upp ögonen jätte mycket som för att kunna se bättre. Så vi stod och tittade länge på det fina rådjuret som knaprade växter i trädgården, den märkte inte att vi stod och tittade. Wilma tyckte nog att det var jätte spännande. Till slut traskade det vidare, men Wilma kunde bara inte sluta titta. Undrar vad hon tänkte!!??


Jag längtar tills semestern. Det är ca tre veckor kvar. Och längtan växer sig bara starkare och starkare.....

Mest av allt vill jag att min lilla Nemo ska få vara frisk! Min underbara lilla Nemo!!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards