Alla inlägg den 23 juni 2007

Av Kattis - 23 juni 2007 13:33

Vi åkte till brorsan igår och firade midsommar. Jätte trevligt hade vi. Åt massor av god midsommar mat. Även Wilma och Nemo åt god mat. Korv köttbullar mm. På kvällen lekte vi lekar och spelade spel. Och jag lovar att det var länge sen jag garvade så! Vi hade verkligen roligt.

Vi kom hem ganska sent igår kväll. Så vi vaknade väldigt sent i morse. Inte så kul. Det känns som om halva dagen försvunnit....


Jag och vovvarna har varit ute och gått en förmiddags prommis. Precis när vi begav oss iväg började det att ösa ner från himmlen. Typiskt. Men vi gick ändå. Det slutade nästan på en gång som tur var.

Det är lördag idag och det är sååå underbart att man är ledig. Jag ska nog röja i bilen idag, den är full med allt möjligt skräp. Tobbe gillar nog inte att jag har bilen fullproppad med "braochhahundsaker". Det är ca 6 månader sen jag tog körkort och jag känner fortfarande hur det spritter till när jag tänker på att jag klarade det!! Attans vad bra, jag får köra själv och kan åka vart jag vill! TJOHOOOO!!!!!!!!!!!!!

Snart är det semester också, två veckor kvar. Det känns ganska bra.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards