Alla inlägg den 24 juni 2007

Av Kattis - 24 juni 2007 18:14

I morse åkte jag min syrra och brorsans fru Annika till Vendel. Självklart fick vovvarna vara med. Vi åkte till motions spåret där. Sammanlagt blev det 12 km för våran del. Jag sprang ca 4 km och gick resten. Det var jätte härligt, men självklart jobbigt. Wilma och Nemo var med hela tiden och både travade och sprang. Jag var så trött när jag kom hem. Bäljade i mig en massa vatten och sen vilade jag på soffan ett bra tag, råkade somna.


Tobbe har varit rar idag. Han lagade maten så vi grillade (mellan skurarna) och åt färsk potatis. Jag är fortfarande trött så det blir inte så mycket aktivitet idag inte.

Tränade kryp med Nemo. Det är så roligt tycker både han och jag. Han kan krypa en liten bit nu. Men som vanligt håller jag på för länge så efter ett tag får han hjärn släpp. Oj nu går larmet.........öh....alltså hundarna.....


.........det knackade på en liten gosse på dörren. Han ville sälja ljus till skolresan.

Nu ska jag titta på tn:n en stund.....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards