Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Kattis - 14 juni 2007 16:07

I morse strax efter klockan 6:30 stannade jag för att sola innan det var dags att jobba. Jag lämnade jyckarna i bilen i 10-15 minuter. Wilma satt i sin bur men Nemo har fått sitta i baksätet eftersom skuffen är fylld med grejor för tillfället. När jag lämnade bilen låg båda två och sov i baksätet. Fram i bilen på golvet låg en liten bytta med min lunch, yoghurt och en påse med lite musli. Men när jag kom ut igen efter solningen satt Nemo på passagerar sidan i framsätet. Tyckte att han såg ganska konstig ut. Öppnade dörren. Vad ser jag!!! Jo han har ätit upp min lunch! Jag skojar inte, det var yoghurt överallt i framsätet. Och på honom också. Jag tror att han hoppades att jag inte skulle märka något. Men det var inte så svårt om jag så säger. Hela hans ansikte var kladdigt. Här och var satt små flingor av min musli. Han satt där lite skamset medans jag med arg ton talade om för honom att det där var inte alls bra! Han har väl för sjutton fått lära sig att man inte bara tar vad man vill ha! Men ganska snart sansade jag mig och tänkte att "det var ju såklart inte meningen, han kunde väl inte motstå bara". Synd att man inte har kameran med sig vid såna här tillfällen, han såg ut som om han skulle på maskerad........


Jag fick gå till restaurangen och köpa pannkakor och det var ju gott det med.... På lunch promenaden fick hundarna smaka av resterna. De älskar pankisar.

I morgon bär det av till veterinären. Urs vad jag är nervös!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards