Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av Kattis - 1 augusti 2007 18:58

Har nästan precis kommit hem från Ultuna. Nemo har fått vara där hela dagen. Han blev inlagt i morse klockan åtta. Han blev bla undersökt av en "tandläkare". Hon förklarade vad som skulle göras under dagen. Så jag lämnade honom där, storgråtandes.....Nu är en biopsi tagen och skickad till Malmö högskola, till oral patologen. De har också röntgat honom. Där sågs ingenting. Villket ju är positivt. Vi får svar på biopsin om ca två veckor. Och en preliminär operations tid är bokad i slutet av augusti. Man kan bara vänta nu. Jag hoppas bara att tumören håller sig i schack i tre veckor till...


När jag hämtade honom kom tårarna igen. Jag är så blödig. Jag grinar för allting. Han var fortfarande trött och försökte apportera sköterskans kläder med sin jätte trötta mun. Svansen hänge rakt ner som en pinne och hela ansiktet var slappt på honom. När vi kom hem traskade han sakta rakt in och lade sig på golvet. Där ligger han nu. Nemo  är så trött så trött....Man känner inte alls igen honom. Han orkar knappt vara glad.

Wilma nosar undrande på honom då och då. -Var har du varit då? Du missade käket tidigare idag! Va tråkig ra!


Jag är så glad att han är HEMMA IGEN!!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards