Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Kattis - 13 augusti 2007 13:56

I morse tog vi lite sov morgon. Bilen skulle en snabbis till verkstan. Sov en timma längre än vanligt. Men jag var hur trött som helst ändå. Irrade omkring i huset tillsammans med Nemo, som även han var bamse trött, och visste inte alls vad jag skulle göra. Efter en liten stund kom jag på att det var byxor och strumpor som skulle på. Nemo hade den ena sockan i sin mun. Wilma satt i köket och såg hungrig ut. Till slut var det dags att bege sig ut med hundarna. Då hittade jag inte min hus nyckel. Letade som en tok men jag har inte hittat den än. Jag är så virrig, det är likadant varje morgon. Varför lär jag mig inte?? En något kortare runda fick det bli med doggsen. Trist... Sen åt jag frukost. VV yoghurt med flingor. Eftersom jag är lite förvirrad och hade väldigt brottom lämnade jag bordet för att leta efter mobilen. Då hade Wilma en plan på G. Hon hoppade upp på stolen och drog ner fling paketet på golvet. Wilma försökte dra med sig och fling paketet som ju är lika stort som henne själv under köks bordet och mellan alla stols ben. Men hon är ju inte så diskret direkt den lille damen......Så hon hann inte äta några flingor. Villken besvikelse. Hennes min var oslagbar ska jag säga! -Hur kunde mammsen upptäcka mig? undrade hon. Då var jag lite irriterad.... 


När jag kom till jobbet fick jag sätta mig i telefon kö till djursjukhuset. Tyvärr har de inte fått provsvaren på tumören än. Bokade en tid till Nemo på torsdag efter jobbet, de måste kontrollera knölen, jag börjar bli väldigt orolig, eftersom den växer och frodas. Kanske hinner svaren komma till dess??

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards