Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Kattis - 19 augusti 2007 09:12

Var på kräft skiva igår. Det var väldigt trevligt. Lyckades få i mig typ tre kräftor eller nåt. Har ingen skal teknik. Jag visade Nemo en kräfta. Men han blev jätte rädd! Han var väldigt intresserad av den, men den var samtidigt jätte läskig. Han hoppade bakåt och skällde på den. Wilma gillar inte heller kräftor. Hundarna fick smaka lite annat smaskigt. Kan inte låta bli att skämma bort dem.


Idag har jag typ tusen saker på min "att göra när jag är ledig lista". Men jag är ganska säker på att jag inte hinner ens hälften. Ska träna med hundarna idag. Det har jag liksom inte gjort eftersom mina tankar har varit på annat håll. Ibland känns det hopplöst, men ibland tänker jag att jo, det kan ju gå jätte bra det här....


Senare ska jag tillsammans med Ulrika och Ida gå en lång promenad. Det ska bli roligt. Det var länge sen vi träffade Ida. Jag borde bada hundarna också, vi får se om tiden räcker till.....Just nu håller jag på att rensa ur våran stora garderob. Där hamnar allt och lite till. Nemo och Wilma hjälper till att hålla koll på grejorna. Wilma river sönder små kartonger och Nemo hjälper också till. Hittade bla ett par byxor stl 44. Jag satte på mig byxorna och vips så hade jag.........ett par super stora brallor på mig. Tänk att jag knappt kunde ha dem förut. Är glad att jag har gått ner men det funkar inte riktigt i mitt huvud eftersom jag tycker att ja e likadan fortfarande. Det tar nog ett tag att vänja sig.



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards