Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av Kattis - 20 augusti 2007 12:59

Nu har jag beslutat att inte blogga mer!

Jag vill bara innan dess göra några förtydliganden innan jag slutar.

Det gäller min hund Nemo. Världens goaste vovve!


Nemo kommer inte att användas i avel, tro det eller ej men det har jag kommit på helt själv. Det har varit intressant tidigare då han visat sig vara en fin hund, men jag har velat att han skulle ha lite meriter. Så ni som har varit oroliga kan vara helt lugna! Inga Nemo babysar kommer någonsin att födas! Jag vet inte heller hur det kommer att gå med hans operation. Väntar fortfarande på provsvaren. Kanske är han inte i livet så länge till?


Om det vill sig väl så kommer ändå Nemo att få stanna hos mig tills han blir en gammal farbror. Han kommer aldrig mer att beträda ett utställnings område. Det har jag också kommit på helt själv. Inget att oroa sig för där heller, bra va?


Jag, Wilma och min älskade Nemo vill TACKA alla ni underbara människor som läst varje dag! Ni kan ju alltid höra av er till MIG om ni undrar något eller så... Det är så trist att höra saker på omvägar.

Ha det gott!




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards