Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Kattis - 1 oktober 2009 22:14

 

Jag blev så glad! Så synd att det inte gick så bra att fota bara......


Av Kattis - 1 oktober 2009 21:40

Vilken dag, snurrigt på jobbet. Kattis liiite för trött tror jag. Tur att jag och mina kollegor har så vansinnigt skoj ibland. Fick möjligheten att sticka tidigare, jag tackade inte nej! Åkte hem. Tog en sväng med hundarna. Sen kom husse hem. Wilma fick vara hemma med honom idag. Nemo och jag åkte återigen till UBK och tränade. Vi va många anmälda till dagens träning, men det var visst inte så många som kom. B-M o Kyra + schäfer valpen......som numer är ganska stor....och inte alls någon valp. Jätte fin! Ärligt talat precis just nu minns jag inte namnet på honomObestämd.... Carina och Tonic var med, Heidi o Nimbus, Jenny och Diezel och Nemo och jag. Det var en sån där planerad tränings dag idag, det går liksom mycket bättre då! nemo och jag övade på ställandet. släta inkallningar varvade med ett å annat ställande. gick skita bra! Boll bakom och handtecken. Jenny talade om för mig att mitt ställande tecken är detsamma som mitt sitt-fjärr tecken. Så nu gör jag ett annat tecken, och det går ju bra! Det är nog i vanlig ordning jag som är lite trög! Rutan tränade vi på också, långt och kort avstånd. Det blev perfekt idag.


Stod grupp åt B-M o Carina när de tränade framåtsändande. Jisses vad det är ett coolt moment. Nemo och jag vill också börja med det. Men vi får nog vänta ett tag. Vi måste träna på lite mer på våra klass III moment. Det gick bra för Jenny och Diezel idag. Han var taggad och Jenny var gladare idag. Bra så! Vi hjälpte varandra mer idag, det är lite det som är vitsen liksom. Platsliggning han vi med också.


Sen hade jag fått post nu på kvällen. Ja, då blev det dags att böla igen då..... det var nämligen ett jätte fint kort från min syster med familj. Ni kan inte förstå vad det värmde! Fina ord, rakt in i hjärtat! TACK själva!Skrattande

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards