Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Kattis - 22 oktober 2009 19:31

...kursen. Är jag löjlig? Ja den som vill får tycka det. Den som tycker det har antagligen lätt för sig-det har inte jag. Det är därför jag slutade gå i skolan efter nio år. För jag har svårt att sitta och bara "lära mig" saker. Det blir bara blankt i hela huvudet och sen minns jag inte så mycket. Blir stressad och kan i vissa fall må jäkligt dåligt av att jag vet att jag inte hänger med. Ja, det är helt sjukt hur rubbat det är! Önskar att jag älskade det, men tyvärr är det snarare motsatsen... Men jag överlevde....


Sen bar det av hemmåt strax efter fyra. Använde min nya röda Arrak jacka idag när jag var ute på en lång sväng med hundarna. Ååååå vad den är varm o go! I morgon är det fredag. Mys-fredag=massage på jobbet. Mmmm längtar. Nu ska jag gosa lite med vovvarna. Go kväll!

V V

Av Kattis - 22 oktober 2009 08:42

Jag ska börja viktväkta! Nån som vill hänga med? Jag har gått upp några pluttiga kilon, och vill gå ner igen...liiite bara...

Av Kattis - 22 oktober 2009 08:07

Vi åkte till klubben igår och skulle träna. Wilma fick vara med brorsan och Troja. För det var ju så kallt. Vill inte att hon blir stilla sittande. Hon var lite ledsen när jag lämnade henne och det gjorde liksom lite ont i hjärtat..... Vi tar igen det idag. Nåväl. Väl på klubben började vi träna lite själva. Sussi och Mio och Jenny och Diezel var med också. Sen kom Ulrika, det var hon som höll i onsdags träningen. Jag hade inte hunnit tänka ut vad vi skulle träna på....och då blir det ju oftast bara konstigt.... Så jag och Nemo var med på de gemensamma övningarna. Det var tio-kanske fler som var med på träningen. Vi fick gå slalom sitta kvar och såna "enkla" övningar. Nemo tyckte det var lite konstigt. Men det var roligt. Det blev platsliggning och lite annan träning också. Hjälpte syrran lite med fotgående. Hoppas hon inte tyckte jag var jobbig..... Mio har jätte fin kontakt och syrran är duktig. Alla gör ju olika, och det finns för och nackdelar med de olika sätten såklart. Det gick bra för Jenny och Diezel också. Tack för igår!


I morse gick vi en lagom runda jag och hundarna. Det var varmt och härligt ute. För omväxlings skull.....inte kallt och eländigt, regn och rusk. Hundarna är hemma idag. Jag ska gå på data kurs hela dagen i dag så husse åker hem mitt på dagen för han jobbar i närheten. Hundarna var nöja med att få vara hemma när jag åkte. Nu ska jag dra på kurs snart! Hur ska det gå.....datorer och allt.....Obestämd

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards