Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Kattis - 18 oktober 2009 18:41

....nä det går inget bra ibland, så är det bara. Åkte ju till Jenny. Vi fikade och snackade lite skit i vanlig ordning, alltid kul. Sen drog vi iväg för att träna och promenera. Promenaden bar iväg ut i skogen. Sen visade det sig att Wilma haltade. Rensade hennes lilla tass från smuts, men det fanns inget vasst eller så. Vi fortsatte gå och hältan avtog. När vi kom tillbaka fick Wilma sitta en stund i bilen. Nemo var "ball" idag och liksom bara struntade i allting, jätte knasig....... Han....funkade bara inte. Reste sig flera gånger på platsliggningen????????? Nä nåt e helt fel den här dagen. Det gick bra för Jenny och Diezel. Hans fotgående är jätte bra. Hon började även prova lite framförgående och lite olika sätt att träna läggande under gång. Jätte kul att han är så alert och go'! Vi tränade inte alls så länge idag. Släppte ut Wilma ur bilen, hon var blockhalt! Skit också! Hennes lilla tass. Men det gick över efter en pytte stund. Hon blir nog kall och gör sig illa lätt. Måste kanske tänka på att hon inte hoppar ur bilen när hon suttit ett tag? Mattes plutta. börjar åldern ta ut sin rätt? Fy vad tråkigt! Nu ska jag glo på tv, ha en fortsatt bra kväll allihopa!

Av Kattis - 18 oktober 2009 12:50

Bilen har numer vinter däck. Tobbe bytte däcken-inte jag! Har dessutom städat ur den. Hittade korv sen urminnes tider. Mindre trevligt tyvärr. Sen öppnade jag huven och tittade lite under där också......såg typ ut som vanligt..... Nu ska jag dricka lite kaffe sen åka till Jenny. Ska köpa med mig lite fika så vi kan snacka lite strunt också!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards