Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Kattis - 16 oktober 2009 22:16

........och det är nog rekord! Löjligt va!!?? Ja men jag är ingen kvälls människa, går upp tidigt istället. Senast tio brukar jag gå å sova. Men idag har jag kollat på Idol. Det är ju så kul. Och jag bara måste se resten också. Jag har nyss varit ut en kvällis med hundarna....eller nja.....hunden.... Jag bara gick och efter en stund insåg jag att dvärg hunden inte var närvarande. Nemo spatserade på glatt som vanligt. Grrrr.....Wilma satt kvar på trappen. Hon ville absolut inte gå ut i regn rusket. Så jag fick ta en sväng till....och då hängde hon på....


i morgon hoppas jag på en härlig lördag. Sova lite längre på morgonen.... Och en lååååång morgon sväng med hundarna. Det är livet! Zzzzzzzzzzzzzzzzzz....................Go natt!


Av Kattis - 16 oktober 2009 16:56

Och jätte trist väder. Svin kallt och regn. Hmmm....lite tråkigt är det allt. Tiden räckte inte till att skriva något igår. Jag slutade redan vis tre tiden. Så jag och Wilma och Nemo åkte hem till Jenny. Hon jobbade över så jag tog med Troja och Diezel ut på en rast runda. Såklart fick mina djur följa med också. Diezel blev jätte glad när jag kom. Han viftade allt han kunde på svansen och skuttade förtjust. Troja...nja....hon kom spatserandes och gäspade stort sträckte på sig och så bara nyvaken ut. Gammel tanten. Sen la jag mig i soffan..........och somnade som en klubbad säl! Vaknade av att Jenny ringde. Hon var snart hemma. Nja jag sov nog bara en kvart eller så, men ändå... Jenny och Stefan bjöd på god mat. Sen stack vi upp till spåret och gick ett varv med hundarna. Lite träning blev det också på fotbolls planen. Nemo var taggad och jag gjorde två inkallningar med pip-dinosaurie bakom och sen ett ställande. Han tvärnitade! Jätte skoj. Sen tränade vi inget mer på det..........då vet man ju hur det går med det.... Wilma satt i bilen och ville inte alls vara ute. Hon fryser i sin kortklippta päls. Jenny och Diezel tränade fotgående och ställande under gång. Diezel gick mycket bra igår. Skojsigt!


Just nu ligger Wilma uppochner på mattan i hallen och försöker få Nemo att släppa sitt tuggben. Hon gör så för att han ska springa till henne för att busa. Och då springer hon kvickt därifrån och snor hans ben... Ha en fortsatt bra fredag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards