Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Kattis - 24 oktober 2009 23:09

......har jag gjort i kväll. Vi har glott på tv och käkat snask. Kollade på Patrik 1,5. Det är en rätt så bra film tycker jag. Både roligt men också väldigt tragisk och sorglig. Sen somnade jag. Som vanligt så fort det blir senare än vanligt. Jag är den tråkigaste tjejen, men jag klarar inte att vara uppe så sent. I morgon ska jag träna med Jenny på UBK tror jag det blir. Mindre kul är det att det visst ska regna hela dagen. Typ jätte trist. Men allt går med bra kläder. Funderar på om jag ska åka förbi en optiker i morgon också. Kolla ögonen. Annars blir det ju inte gjort. Nu ska vi gå o sussa. Är fortfarande jätte trött.....trots att jag sov ett tag i soffan... Go natt!

Av Kattis - 24 oktober 2009 18:24

Ja där har vi varit idag. I Vingåker. Vart det ligger har jag inte koll på, det var hiskligt långt. Jag och sambon tog med oss vovvarna på en dagstur. Det blev till Vingåker Quality Outlet. Det var stort, det fanns mycket. Men.....det finns i Barkarby också. Vi shoppade lite inte alls mycket. Jag är liksom ingen sån märkes tjej...det finns mycket snygga kläder, men jag betalar inte vad som helst. Jo, jag hade gjort det om jag hade pengarna såklartSkrattande. Hundarna tyckte det var spännande att komma till nya ställen. Trots att det blev ågra timmar i bilen. På vägen hem åkte vi igenom Västerås. Jag gillar Västerås-för där finns Pizza Hut. Och det är det godaste jag vet. Jag bara älskar att käka där, kan vara för att jag är en snask råtta. Ja ja....


När jag kom hem så tog vi en promenad i vanlig ordning. Vi gick där vi vanligtvis inte brukar gå. Genom ett bostads område. En stoooor golden retriever var innan för staketet på en tomt. Han såg oss och tyckte det var spännande. Full fart mot staketet sen skällde han sitt allra värsta. Wilma vek av lite och travade på utan att bry sig. Nemo fick nästan frispel. Jädrans hund! Han spände sig allt han orkade (han ser mest onaturlig och märklig ut när han gör det...) burrade upp kostymen sen tog han sats och liksom gruffade tillbaka och studsade framåt. Störigt! Jädrans Nemo. Han fick en snabb ***** i sidan. Sen fick han böter som hette duga! Jag blev så ARGSkrikandes! Han kom på det sen också....att oj! det var dumt.


I morgon måste jag hinna med här hemma lite. Städning, tvätta. Vill någon träna lite lydnad med oss? En liten stund på tidiga eftermiddagen? Ha en fortsatt bra kväll!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards