Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Kattis - 25 oktober 2009 17:57

Idag har jag varit lugn hela dagen. Inga måsten. Vaknade. Tog en timmes sväng med hundarna. Hem, käkade frukost. Städade och gjorde fint hemma. Åkte in till klubben. Tränade med Jenny. Det gick bra för Diezel och Jenny, han var samlad och ganska lugn idag. Nemo var tossig, för vår träning är det en stor fördel. Vi tränade på rutan. Det var bra att Jenny stod brevid, fick bra ideer på hur jag ska träna. Ja han tjorvar lite.... Han kan inte stå still. Han står några sekunder sen börjar han lubba runt. Backar hoppar åt sidan mm. Han försöker ju lista ut vad jag vill. Och det brukar ju löna sig att försöka själv! Nåväl, det gick jätte bra iaf. Vittrings apporteringen gick också super bra! Han nosade men tog inte upp annat än den rätta pinnen. Mattes jätte duktiga pojke!! Så kul. Sen övade vi på läggande på avstånd, Nemo vill helst göra saker vid mig ska tilläggas. Så då kan det bli svårt. Efteråt gjorde vi en platsliggning. Men Nemo fick sitta. Han tyckte det var trist....men satt fint kvar iaf. Nu måste jag ligga i. För jag är extremt tävlings sugen! Nu är det dax för en kvälls promenad tror jag....


Jag älskar såna här dagar! När man gör allt i sin takt och ....gör vad man vill! Ha en fortsatt bra söndag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards