Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Kattis - 2 oktober 2009 19:52

Nu är det helg. Det gillar jag. När jag kom hem var maten nästan klar. God fredags mat. Mmmm..... Sen tog jag och hundarna en sväng på lite över en timma. Det märks att det börjar bli kallt igen. Mina händer börjar få blemmor, eksem blemmor. Måste nog börja med AloeVera igen. Det är ett helsike att ha sår och klåda på händerna, ont gör det också. Men AloeVera hjälper verkligen. Nu har jag gjort rätt för mig och kan nog med ganska gott samvete smaska lite godis. Gillar ju godis....


På söndag blir det sök träning om ingen ändring sker, ååååå vad jag längtar! Det var ett tag sen. Nu är det Idol dax! Ha en bra kväll!


FlörtTACK Stefan! SkrattandeGlad

Av Kattis - 2 oktober 2009 07:30

Är det fredag! I morse var det ju så kallt att det blev långkallingar mössa och vantar på. Står inte ut med att frysa. Det är hemskt. I går kväll var Marina med oss ut på kvälls promenaden. Trevligt med sällskap, oftast går jag ju ensam. Vi pratade om allt möjligt. Promenaden i morse blev endast en halvtimma lång, vi får ta igen det ikväll. I natt har jag inte hostat någonting. Skönt måste jag säga. Hoppas att det blir bättre nu. Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards