Alla inlägg den 21 november 2009

Av Kattis - 21 november 2009 21:34

Vackert väder. Jenny och jag har varit ute i skogen och spårat med hundarna. Det gick jätte bra, hur kul som helst. Nemo fick ett ganska tjorvigt spår. Han fixade det galant. Diezel är numer ganska säker i spåret, inte alls sådär velig. Han är väldigt noga med att komma in med pinnarna till sin matte. Sen bar det av ut i skogen på promenad. Troja löper. Nemo tyckte att hon var ganska fin =) Han är duktig med löptikar och även om han är intresserad håller han sig på avstånd och låter bli att bry sig............om hon inte råkar hamna mitt framför hans nos...då kan det bli lite svårt.....


Nu har jag skaffat FaceBook! Kul men tyvärr fattar jag inte så mycket?? Men misstänker att jag blir lika beroende av det som av bloggandet.......... Nu är det dags för lite sömn snart!

Av Kattis - 21 november 2009 12:13

Ja! Ska nog börja...redan idag tror jag! Tänk om man inte har några vänner då? Hmmm.... Skoja... Nu ska jag åka till Jenny. Hämta henne, åka tillbaka hit, lägga spår. Ta en promenad...igen.... Ja men jag skriver mer sen... hare ra!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards