Alla inlägg den 2 november 2009

Av Kattis - 2 november 2009 20:31

Då var det måndag! Jag är liksom glad att jag har braiga vänner. Men det är väl alla troligtvis? Glada av den anledningen menar jag. Ja ja....... i dag har jag och hundarna gått en lååååång kvällis. Det är ju dunder skönt väder ute i kväll. Men blir det snö snart tro? Det som är bra med snö är att det blir ljust, det dåliga är nog att det oftast blir så kallt så fort det kommer snö och att det är bedrövligt läskigt att köra bil. Bra vetande! På våran kvällsrunda kan det hända både det ena och det andra. I dag hände inget särskilt. Förutom att när Nemo sprang på kanten av gångvägen så klirrade och sprakade det under hans tassar. Iiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!! Fullt med krossat glas! Över gångbanan. Nu är det bara att åka till veterinären och lappa ihop tassarna tänkte jag. Lugn lugn, inte få panik! Stod länge och torkade av hans tassar för att se om han skurit sig någonstans eller om något fastnat. Nemo fattade ingenting. Onödigt sa han! Hittade inget konstigt eller så i tassarna. Naturligtvis skulle han vara med och trampa runt mig när jag skulle ta upp glaset från backen. Man kan ju bli hysterisk för mindre. Men glas ställer till ett elände. Lidande för hunden och dyra veterinär besök! Nu ska vi slappa en stund.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards