Alla inlägg den 26 november 2009

Av Kattis - 26 november 2009 21:24

Försökte tala om för Tobbe hur bra det kommer att bli med en liten kisse. Vet ni vad han svarade! - Nää fy fan, då e re' en till att dela säng me'! Det tyckte jag var roligt, undrar om han är less på att alla hundar ligger huller om buller i sängen?? Go natt på er alla!

Av Kattis - 26 november 2009 20:20

 .........alla tyckte det var kul utom Wilma. Det tog ca 30 minuter att komma 1/2 km. Det skulle luktas och tittas och snokas efter ätbara ting. Till slut blev jag less och satte på koppel. Då blev det så jobbigt att det inte ens gick att gå.... Jag kan ge mig på att hon tycker att jag är totalt korkad  . Ja det är man väl också.

Sen råkade hon hamna på fel sida runt en stolpe. Där satt vi länge förstår ni....hon drabbades av minnesförlust.... "Gå runt", ett begrepp man snabbt kan glömma bort...efter sisådär nio år.... Hon satte sig efter en stund helt lungt och väntade antagligen på att jag skulle "kirra biffen", jätte kul.......  Men vad hon än hittar på lilla Wilma så tycker jag så mycket om henne!!!! Näväl vi fick upp lite fart senare och gick raskt i ca 50 minuter iaf. Nemo gillade promenaden. Han spatserade på som vanligt. Nu är det fruktstund !  KRAM på er allihopa!

Av Kattis - 26 november 2009 18:11

Jag vägde mig idag när jag kom hem från jobbet.  Har känt mig smalare sista veckan. Ja! Den visade mycket mindre än vad den har gjort. Bra jobbat Kattis!  Söt sköldpadda! Vilka roliga smileysar...... Ringde ett samtal till min storebror idag. Storebror Leif har kattungar . Och Kattis vill gärna ha en katt. Men han jag bor med gillar inte katter. Han tycker att dom är opålitliga bits och klöser med klorna mest hela tiden . Katter är underbara djur. De är änsålänge bara nån vecka eller så, kan ju åka dit när de är som gulligast. Då tycker han nog som jag. Jag måste tänka över det hela själv lite mera. Det blir ju ändå ytterligare ett djur att ta hand om. Hur får man en katt att gå på låda osv? Måste läsa på lite.......... Nu är det snart dags att gå ut på den dagliga kvälls promenaden och  med hundarna. Ha en fortsatt jätte bra kväll!  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards