Alla inlägg den 1 november 2009

Av Kattis - 1 november 2009 20:36

Och håret blev väldigt mörkt. Men det gör inget. Ska snart ta en kvällis med voffarna. Satt just och tittade på Ensam mamma söker.... Ett snaskigt program. Men det är kul att titta på. I morgon är det måndag igen. Jag kan slå vad om att jag inte vill gå upp klockan fem när klockan ringer! Tjong i medaljongen!

Av Kattis - 1 november 2009 17:18

....finns det gott om på min skalle. Men nu har jag äntligen fått i lite färg, eller rättare sagt toning. Mörkare. Får allt se om det blir bra, det visar sig. Annars får jag väl ha mössaSkäms. Klarade av att fixa det själv den här gången. Då kan det ju bli lite hursomhelst.... Nää nu ska jag vänta ut tiden. Sen ska jag nog ringa till Jenny. Misstänker att hon mår tjyvens idag....... TJING!

Av Kattis - 1 november 2009 13:04

Vi träffades vis Ekebyboda. Idag var det Sara/Benny, Åsa/Siri och jag och Nemo. Vi beslöt att spåra istället eftersom vi blev så få. Åsa gick ut Nemos spår. Hon hade lagt ett super roligt och bra spår. Ganska långt, vilket var jätte bra! Medans spåren låg tränade vi lite uppletande. Fick bra tips av Sara hur man kan träna. Nemo fixar det bra men springer lite hursomhelst i rutan lite då och då. Helst vill jag att han springer rakt ut.....jag är så dålig på uppletande. Han var laddad och sprang som en tok i skogen. Så härligt det är när hunden njuter av att få göra roliga saker och får jobba. Nemo spårade bra också, mycket bra. Sen tävlingen är jag på något vis så trygg med att han fixar det...utan min hjälp. Han är en super spår hund. Han var så duktig mitt hjärta! Det gick bra för de andra tjejerna också. Siri har ju inte spårat så mycket tydligen. Men hon var ju bara så duktig! Efter träningen fikade vi och pratade en stund.


   Jätte roligt har det varit idag! Tack för idag. Hoppas det blir träning nästa helg också! Bilden är från ett tidigare träningstillfälle. Men jag tyckte den passade dagens inlägg...............

Av Kattis - 1 november 2009 08:43

Snart ska vi åka och träna. Tar endast med mig Nemo. Wilma får stanna kvar hemma. Vi har varit ut på en morgon sväng. I eftermiddag ska vi ta en längre sväng. Näää nu måste jag packa ryggsäcken och åka! Hej svejs!!!   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards