Alla inlägg den 9 november 2009

Av Kattis - 9 november 2009 21:01

Kom hem jätte sent från Stockholm idag. Det har varit en ganska tuff dag. Trött i huvudet. Men det har varit jätte roligt. Tack Arne och Jessica för att jag fick följa med och jobba med er!!! Det är roligt att göra nya saker och att lära sig nya saker av duktiga människor. Nu på kvällen har jag inte hunnit med annat än att gå en timma med Nemo. Han har saknat mig jätte mycket idag. Tobbe har haft hand om dom idag. Nemo ville inte gå. Så fort han hörde en bil trodde han att det var matte som kom hem....... Mattes lilla fjant! Nu måste jag sova för att orka upp i morgon bitti. Just det.... I morgon kväll kommer syrran och Kim. Vi ska träffa Annika vid spåret i Skyttorp (tror att det heter så???eller är det Vattholma spåret????). Då ska vi gå med hundarna. Ha det gott!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards