Alla inlägg den 3 november 2009

Av Kattis - 3 november 2009 22:01

Hade nästan glömt! Bilen ska på service i morgon. Skulle ju snygga till den lite. Så nyss kom jag på att det var dags att fixa med det....bättre sent än aldrig..... Det luktar som vanligt lite unket i bilen. Och som vanligt hittade jag allt möjligt konstigt.....nja...sånt som en gång har varit tränings karameller. Fattar inte varför jag har så svårt att ha fint i bilen. Virrpanna. Har tränat lite apportering inomhus med Nemo. Han tar apportbocken så snett hela tiden. Nu tränade vi på att han skulle ta den rätt. Och han fixade det till slut. Men såklart gör han det enklaste och det han fått belöning för hela tiden, att han tar den snett.... Är lite dålig på att träna det här. Nu ska jag ligga i och se till att få ordning på det. Det är ju inget svårt! Tänk om ställandet kunde ha en bra lösning också! Nääää där sitter vi fast! Nu ska vi sova, natti nattiGlad!

Av Kattis - 3 november 2009 20:14

Ja...nu är jag helt slut. Fullt ös hela dagen. Gick upp fem i morse. Det resulterade ju i att jag gick en redig sväng på en timma i morse. Underbart faktiskt. Sen har jag gjort en massa bra saker här hemma som jag var tvungen att fixa. Skulle ju ha viktväktat idag. Men se det gick åt skogen såklart. Hinner inte allt jag har tänkt. Skulle ha viktväktat på lördag, men då är det ev hund träning. Det kommer i första hand känns det som. Vill börja på Friskis också, det är ju så roligt. Men när ska man göra det? Tiden räcker inte till. I morgon är det träning hoppas jag. Om det inte är snö oväder, då stannar jag och Nemo hemma. Vad ska vi träna på? Nu ska vi ta en sväng jag och hundarna. Ha en bra kväll!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards