Alla inlägg den 4 november 2009

Av Kattis - 4 november 2009 21:18

Men det gick väldigt bra att träna idag! Inkallande med ställande var riktigt roligt! Har kommit på en bättre ide' att träna på! Men vi får allt se hur bra det går i framtiden. Snart har väl både jag och hunden lagt ner den "braiga ide'n" också! Idag var det till en början jag och Jenny. Sen kom Heidi och Nimbus också. Vi började med platsliggning. Det gick bra. Tränade lite på rutan- att stå kvar i rutan utan att hitta på egna saker. Nemo är så påhittig. Han kan springa jätte fort baklänges i rutan, det uppskattas av matte ibland, skälla eller bara lubba åt höger... Ja, han är gullig men ack så finurlig ibland. Nemo har liksom ingen hejd på sig ibland. Men jag gillar hans sätt att vara så. Han får mig att skratta och må bra. Sen började onsdags träningen. Det kom en del folk, roligt. Då passade jag på att träna sittande i grupp med Nemo. Han var jätte duktig. Det gick bra för Jenny och Diezel. Han är pipig och allmänt lite små störig, kan vara flickor i hans huvud.... Men självaste träningen gick kanon. Nu ska jag gå och sussa. Natti natti alllihopa! 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards