Direktlänk till inlägg 28 december 2010

INNE

Av Kattis - 28 december 2010 18:00

Det smäller idag igen. Utav bara helskotta! Stereon går för fullt, E-Type. Hur ska vi stå ut i flera dagar? I morse var vi ut över en timme, upp klockan fem i vanlig ordning så hon får nån motion iaf. I morgon ska hundarna få hänga med mig till jobbet för då ska husse åka till Gävle och leka med sin scoter. Ska gå upp ännu tidigare så att vi kan gå längre. Men fy vad tungt det är att gå upp och ut i kylan när Tobbe kan ligga kvar och sova, är ledig..... Nemo tycker förmodligen att vi skulle kunna gå upp ännu tidigare, han är alltid piggelin min pojke! Wilma blir inne, vi får gå ut snabba stunder med halsband och snöre så hon inte blir rädd och springer sin väg. Det vore fruktansvärt!


I helgen ska jag åka till tierp och titta på lydnads tävling. Det ska bli kul för jag ska bla träffa Anna. Kommer nog bli sugen på att vara med själv. Men nää det blir nog ingen mer trea för oss, men man vet ju aldrig..... Som sagt det drar i tävlings nerven lite...


Jag vill bli hemma fru så jag kan ha en hund till......





 
 
Helene och Tage

Helene och Tage

28 december 2010 18:58

Vi tycker synd om er och ffa Wilma, som är så rädd när det smäller överallt... Elsa är lika rädd, men som tur är smäller det bara långt borta och vid tolvslaget på nyårsafton här hemma hos oss... Kram från oss!

http://tage.hundbenet.com

Kattis

29 december 2010 18:24

Min syster bor i Örsan och tydligen smäller det ingenting där, fattar inte vad det är för fel på Storvreta borna? Det är ju helt galet! Tur att Elsa bor där det är lungt iaf.
Kram till er!

 
Ingen bild

Carina

28 december 2010 19:03

Jävelstyg det är vad det är!!
Vi ses i Tierp ( ska "jobba" )

Kattis

29 december 2010 18:20

Ja vi ses i Tierp! Men....vad betyder det där sista...???

 
Ingen bild

Carina

30 december 2010 07:51

Ingen aning hur det kunde bli så så där ..?????

Kattis

30 december 2010 08:27

Trodde det var nåt jag inte fattade bara.... =) Lustigt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 17 juli 2013 13:27

...........nästan ett år sedan jag bloggade! Just nu har vi semester. Helt underbart. Varje dag har det varit fullt upp, men inte idag. Fullt upp innebär mest hundträning faktiskt. I vintras gick jag en lydnads kurs med Eos hos E&T. På den kursen gic...

Av Kattis - 29 september 2012 09:04


..........börjar min lilla flatte bli lite större. Han är nu lite över fyra månader och börjar faktiskt bli en stor kille. Han är hur go som helst. Vi tränar på både med vardags bestyren med allt vad det innebär, lite lydnad, och vi har just provat l...

Av Kattis - 16 augusti 2012 06:36

För snart tre veckor sedan hämtade jag hem min valp. Han har fått namnet Eos. Jag har lite kass fantasi, men det är ett fint namn. Det har gått bra det mesta sen han kom hem. Han har haft lite trasslig mage, men det har löst sig. Nu mår han toppen oc...

Av Kattis - 4 juni 2012 19:06


I går gick Nemo och jag vårat tredje öppenklass spår. Likaså min syster Sussi och hennes cocker Mio. Vi fick båda två våra sista ettor. Tack gode gud! Flera har sagt att det är enkelt, men jag håller absolut inte med. Är väldigt glad och stolt över N...

Av Kattis - 15 maj 2012 20:38

Tiden går så fort. Min blogg innehåller inte så många nya inlägg. Vi tränar inte så mycket lydnad just nu jag och Nemo. Ska inte göra det heller, vi nöjer oss med att träffa gänget för träning en gång i veckan. Äntligen är vi igång igen. Men jag vill...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards