Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Kattis - 6 maj 2010 20:31

Nää fy fan! Har ångest på nåt konstigt vis. Ja, det gäller mitt jobb. Det känns inget kul alls just nu, det är tungt. Borde fundera på att göra nåt meningsfullt kanske istället, men vad fan skulle det va? Jag vill så gärna göra nå't bra! Jag vill så gärna göra något meningsfullt! Dessutom finns det inga bättre jobbar kompisar än dom jag har. Särskilt Sandrillas & Marillas!


Gjorde ett tappert försök att träna med hunden idag. Men va fan det sket sig totalt! Eller nja nästan iaf...... Nemo har ju som sagt varit krasslig i magen. Tänkte göra lite lugna aktiviteter idag och mest belöna med pipisarna. Mmm det gick ju bra. Nemo var som vanligt laddad. Han gör sitt bästa men han kunde inte koncentrera sig idag. Han hade bara karameller i skallen. Jag förstår honom. Tränar man vankas det ju karameller.....och plötsligt snålar matte som en tok! Fjärren var katastrof idag. Lägganden totalt värdelös.....förutom på slutet när han suttit i bilen ett tag. Gjorde två kanske tre rutor, bara den första blidde riktigt bra. Men det var ju bra! Wilma fick träna lite rutan och apportering, det gick bra trots att hon skällde ganska mycket....typ hela tiden....


Sen kom det några hurtiga tjejjer med tollare och en skita fin jaktgolden. Då insåg man direkt hur kass man var. Men jag får väl träna lite till. Just nu känns trean väldigt avlägsen.


Fan vad less jag e! Särskilt på mitt jobb!!!!!! Vad ska jag ta mej till, kan ju inte ens sova på nätterna just nu. Hatar att ha ångest! Nu ska jag gå och lägga mig!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards