Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Kattis - 9 maj 2010 20:42

På förmiddagen var jag med sambon till Film för han skulle provköra rallycross bilen. Ja det var som vanligt..... Han började mummla för sig själv när det var en kilometer kvar till banan. Sen pratade jag med honom när vi var framme. Men han var i sin egna värld. Han klev ur bilen och märkte inte ens att jag pratade med honom. Han började prata med sina "rallycross" kompisar så fort han klev ur bilen. Ja herregud, vad säger man! Jag struntade i honom och spatserade runt med vovvarna. lite miljöträning blev det iaf. Träffade en cocker gubbe som ville kränga hund till mig..... Nää tack, ska re va ska re va flatte! Ha ha haaa!!! Men han var trevlig iaf och nu ska jag tjata på syrran så att vi kan börja med viltspår. OBS! gissar att jag inte behöver "tjata" så mycket på henne.... Ha ha ha!!


Sen åkte jag till Jumkil och träffade Jenny och Marika. Vi tog en härlig skogs promenad med hundarna. Wilma tyckte om Gizmo idag. Han fick vara nära henne och det blidde nästan bus.....om inte Nemo hade komit med sin stora näsa i blöt!


Nu på kvällen var vi förbi City Gross i Uppsala. En kul affär. Men satan vad dyrt det blev, så kul var den med andra ord. Jag har just tonat håret. Fan, det blev för rött, hatar att vara röhårig! Men rött hår är fint......men inte på mig. Men skit samma, bättre än det blonda som börjar dyka upp här och var.............

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards