Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Kattis - 13 maj 2010 11:49

........och jag vaknade av att jag inte kunde röra armen. Var till Previa igår och tog en spruta, TBE vaccination. Nu funkar inte min överarm. Skit!! Kan inte köra bil, dagens spår träning inställd! Och armen gör överjävligt ont. Känns bara så jävla töntigt att få ont i armen, vad är fel? Borde väl inte få det av något som TBE vaccin???


I dag struttar jag därför mest runt med min lama arm. Strutt strutt....

Eventuellt skulle Jenny komma förbi, kanske även Marika för lite lydnads träning. Det visar sig. Vi var ju till klubben och tränade igår. Det var ingen bra träningsdag. Blev mest trams. Jag pratade mest. Vi låg som vanligt nästan själva på platsliggningen med skott. En annan flatte låg också. Blev lite ängslig för skytten stod väl nära Nemo och sköt. Snett bakom.... Men det gick bra. Nästa gång det blir så ska jag lägga om. Vi gjorde några apporteringar, lite fjärr. Tyvärr håller vårat ff på att bli riktigt jävla kass! Vårat bästaste moment! Åtgärden är enkel, men jag vet inte riktigt hur... Låter knäppt men just så känns det...


Jenny och Diezel hade det lite jobbigt. Troja höglöper hemma och Diezels hjärncell har trasslat i hop sig till ett russin. Så han var lite extra trög idag. Jenny fick goda råd om hur en rottis hane ska behandlas. Alltid lär man sig nå't nytt!    Det är bara bryta ihop och gå vidare........efter så goda råd......



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards