Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Kattis - 19 maj 2010 17:33

......när man har massor att göra på jobbet. Älskar det! Jo, faktiskt! Det är så skönt att ta tag i saker. Vi är nån enstaka människa kort också. Vilket bara är bra på ett sätt. Då får man göra saker på ett annat...eget sätt. Inte illa menat såklart! Inte alls. Men jag behöver det, känna mitt ansvar och att det blir bra. Ahhhh....e man ego eller? Men man strävar hela tiden efter att det ska vara så jäkla bra! Jag gör...... Jobbigt ibland. Ganska tidskrävande ibland. Men tid? Det blir ju så braaaaa om man får liiiite mer tid på sig.


Har inte alls några onda känningar efter spinningen, trodde det eftersom min stretching inte blev så komplett. Men inte alls, tvärtom! Är ledig och lös i kroppen. Ryggen mår jätte bra och det var inte igår. Vågen visar lite mindre. Har inte haft nåt sug efter snask alls. Konstigt??? 


På lördag ska jag o Jenny ha en "get together". Förhoppningsvis är det fint väder så vi kan sitta i solen på hennes balkong och dricka en å annan grogg eller så..... Har inte velat dricka pga rökningen. Men det har ju gått så bra och jag känner inget sug där heller.


I morgon ska mitt lilla hjärta Wilma till frissan. Äntligen! Hennes kaluffs är enorm. Och hon har det besvärligt i värmen. Men i morrn startar Madde klipp maskinen och den tjocka hunden blir åter en dvärg hund! Ja, för det brukar visa sig att hon inte alls är så krallig. Ha det bra ra!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards