Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Kattis - 26 maj 2010 20:37

................. Ringde min kära syster på väg hem från jobbet. Har ju springar dag i dag. Men fan vad trist det är att lubba själv. Men hon hade inte riktigt tid idag. Deras köks golv mm ska ju renoveras så de har det lite ståhejigt minst sagt. Vi kom överrens om att vi skulle ta det i morgon eftermiddag istället. Backträning i Sunnersta! Love it!! Eller nå't.... Sen försökte jag intala mej att det var ju inte hela världen att det inte blev av idag. Men det gick inte! Har jag bestämt-så måste det bli så! Hunden fick stanna hemma. Sprang 2,5 och en lång äcklig uppförsbacke. Sen gick jag hem. Tog Wilman och Nemo med mig på en timmes promenad. Sprang EN KILOMETER till på grusväg. Perfekt springar väder idag. Man blir knappt svettig. Underbart. Sen gick jag 20 minuter sen sprang jag en bit på asfalt, men långt ifrån kilometern. Det var tungt. Gud vad jag känner mig duktig! Men jag tror banne mej Wilman tog rundan lättare än Nemo. Han tyckte det var tungt att springa idag. Nu ska jag dricka vatten i massor. Det är svårt för jag blir aldrig törstig. Inte på vatten iaf =)


Ha nu en fortsatt bra kväll! Det ska jag ha!

Träffade Monica O vid idrotts platsen oxå. Och hennes fina collie..... Flera år sedan jag träffade henne! Vi babblade på ett tag. Jätte kul att träffa henne!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards