Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Kattis - 25 oktober 2007 17:51

Det är våran vilodag i dag. Ingen motion idag, förutom i morse då. Nemo och jag sprang fem kilometer både tisdag och onsdag. Jag tror ibland att jag orkar hur mycket som helst! O visst gick det lätt att springa båda dagarna. Men nu har jag ischias (stavas det så? antagligen inte...) och det är ingen höjdare. Skinkan, vaden och foten, mest foten faktiskt, gör typ jätte ont. Det kanske är nåt annat? Nää, tror inte det. Eftersom det är vilodag i dag och jag tänkte slappa så köpte jag lite godis på vägen hem. Alla som känner mig väl vet att jag gillar godis. Så jag proppade i mig jätte mycket. Inte så smart. Nu mår jag mest illa och har ont, jätte ont i magen...


Wilma har varit lite underlig idag. Vet inte vad det är med henne, tror att hon tycker att det börjar bli kyligt ute. Och hon gillar inte mörkret. När smäller det? tänker lilla Wilma.


Bilden är från förra vintern. Hemma hos Ullis. När det är riktigt kallt åker rocken på!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards