Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av Kattis - 23 oktober 2007 16:22

Jag börjar bli orolig över att det är så mörkt hela tiden. Hur ska vi hinna springa spåret innan det blir mörkt? Nu får Nemo alltid följa med mig! Annars törs jag inte... Sambon vill nog inte följa med i vanlig ordning.....


Men det allra värsta är att fyrverkerier och smällare snart börjar vina om kvällarna. Det finns inget som gör mig så j-a arg! Skjut av dem på nyårsafton!!

Fan! Månader av lidande för att vi ska hålla på med det här tramset. Ska det va så? Nää fy!

Tänk alla hundar som försvinner, springer bort från sina ägare denna tid på året! Tänk att vara så rädd. Att tro att du ska dö. Villken ångest! Och det är inte bara på nyårsafton. Det är inte bara hundar utan många andra djur som far illa av detta. Det är många många veckor före och många många veckor efter som det smäller och tjuter.... Där vi bor är det extremt! Förbjud skiten!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards