Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Kattis - 18 oktober 2007 07:04

Denna morgon var det aningen trögt att komma upp. Men hundarna var tröttare än jag. Nemo kom yrvaket lullandes med en socka i sin mun när klockan ringde kvart i fem. Hans ögon var som två streck. Han stod en bra stund med sockan i munnen viftandes på svansen, sen var han tvungen att gäspa, då tappade han den. Sen la han sig ner och somnade igen. Wilma? Jo, hon låg under täcket och mös med husse. Hon var så trött så henne fick jag ställa i köket medans jag hällde upp RoyalCanin kulorna i skålarna. Då vaknade hon.


Vi gick inte lika långt som vanligt idag. Har lite brottom till jobbet idag. Desutom blev det mycket motion i går. Det känns i kroppen. Så hundarna behöver också ta det lite lungt! Wilma sprang glatt de fem kilometrarna i spåret i går. Hon tyckte det var kul.


Idag ska vi träna för Mia, det blir skoj. Sen är det födelsedags firande. Och jag ska ju till gymmet själv också. Det är så roligt att vara en friskis!


Ska gå igenom stegförflyttningar. Det är svårt tycker jag och Nemo. Det går bra på träningen när Mia står och talar om hur det ska vara. Sen när jag kommer hem och vi gör det själva så tycker jag inte att det går bra alls.




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards