Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Kattis - 9 oktober 2007 20:27

Har varit till Jenny nu på kvällen. Hämtade mobilen. Äntligen. Hade jätte många missade samtal och typ lika många meddelanden. Att man är så eftertraktad! Nu är den på laddning. Redo tills i morgon!


I går var jag ju på jympa. Ett medel pass. Men det var en besvikelse för det var inte alls någe jobbigt. Men det var roligt ändå såklart. Och jätte bra musik som man blev glad av. Gjorde så gott det gick med armar och ben. Syrran och jag mest flabbade...

Nästa gång blir det spinning igen och nästa vecka ska vi prova på lite nya jympa-aktiviteter. Så man får svettas lite!


Idag har jag ätit massor av kakor. Inte bra alls. Men jag har ibland frossar dagar. Tyvärr har det varit för mycket gott denna vecka, det syns på vågen. Ähh jag får springa i morrn.


Ointressant vetande är att jag har lyckats tappa bort Wilmas tandborste. Det stör mig. Den är blå med Bamse på. Den där björnen som äter dunder honung. Men hon har fått ett ben att gnaga på. Har haft det en stund i vatten eftersom hon inte gillar att tugga om ingen har tuggat på benet innan henne. Det ligger en gosse brevid och tittar på..... han är väldigt sugen på benet kan man säga. Men han får inte tugga på ben än för sin taskiga matte.


Längtar tills i helgen. Då ska jag göra braiga saker. Städa och sooova ut lite. Det kommer att dröja väldigt länge innan jag festar igen. Hela helgen blir förstörd, veckan också. Vara med hundarna ska jag såklart.


Snart är det dags att sussa. Sussa kudde. Jag är jätte trött och snart är ju klockan kvart i fem och då är det dags för morgon promenad igen!!

                                                  
                                                







Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards