Alla inlägg den 27 oktober 2007

Av Kattis - 27 oktober 2007 19:59

Har knappt varit hemma idag. I morse var jag på spinning. Attans vad jobbigt det var! Inte bra med spinning två dagar irad, men så kan det bli ibland. Känns bra efteråt.

Sen lite senare åkte jag och brorsan till Barkarby. Där finns stora köpcentrum och en Aoutlet stad. Tyvärr tillåter inte den här månadens kassa något till mig. Men Tobbe fyller år snart och jag hittade lite fina grejor till honom. Det fanns super mycket kul där! Vill åka tillbaka igen snart!

Nu måste jag sluta för en stund...återkommer....


Lite senare: Ulrika kom förbi! Direkt från norrland! Vi tog en promenad. Hade mycket att prata om. Nemo busade med Alonzo. Vad kul de hade! Snacka om att de har saknat varann. Vi med! Hoppas att vi hinner ses lite till i helgen. Wilma tyckte bara att det var fånigt, men hon var glad att träffa dem igen. Nu måste jag glo på tv:n en pytte stund!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards