Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Kattis - 15 oktober 2007 21:09

Idag, eller ikväll fick mina hundar äntligen träffa Azzi och Knatte. Som de har längtat! Ulrika och jag passade på att träffas när hon hade vägarna förbi. Tog en promenad med vovvana runt spåret. Vi snick snackade om allt möjligt.


Där hände både ditt och datt.... Men det var trevligt. Nemo och Alonzo lekte pojk lekar mest hela tiden. Han blev så glad när han fick träffa dem. Busa med syrran en stund det är aldrig fel....


Av Kattis - 15 oktober 2007 15:47

Var bara tvungen att lägga ut en gullig bil på Wilma. Den är från tidigare i år när jag och Ängeby gänget gick en av våra mysiga skogs lång rundor någonstans i Ängeby skogarna. Vi satte oss i solen en stund. Wilmas mat och sov klocka ringde...Då passade lilla Wilma på att bädda bland riset i skogen...

Av Kattis - 15 oktober 2007 15:34

Här är en bild på mig och Nemo. När vi tävlade och det gick jätte bra. Villket minne. Jag är mitt föredetta jag. Nemo också (jag har ny vikt och han har en ny fin mun!!). Men det är ändå ett jätte skojjigt minne!


SER NI!! Nu har jag kommit på hur man lägger ut bilder i bloggen! Åt rätt håll....Man kan ju inte lyckas jämt heller!

Av Kattis - 15 oktober 2007 07:44

Trodde att träningvärken skulle ha tagit över mitt liv. Men inte ett dugg känner jag av gårdagens träning. Bra! Gick den vanliga morgon rundan klockan fem i morse. Både jag och hundarna var typ jätte trötta. Wilma var som en liten zombie. Hon gick bara rakt fram och hon tänkte nog bara på sin frukost som stod på bänken i köket och väntade på henne.


Nemo fick trycka på knappen till rödlyset i morse. Han tycker det är skita kul. Jag behöver bara säga -Nemo! Kan du trycka på knappen. Han kan springa jätte långt i förväg och trycka på knappen med sina tassar. Väldigt duktig. När det börjar att ticka vet han att det fungerade då står han och hoppar upp och ner som en gummiboll. Sen får han såklart massor av karameller!! Wilma når inte tyvärr. Gissa om hon är besviken. Hon börjar oftast snurra eller vinka ihopp om att få en godbit. Men inte då! Matte kan vara väldigt snål! Man är väl ingen godis automat.


Nu har jag inte tid!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards