Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Kattis - 7 oktober 2007 18:57

Jag har piggnat på mig. Kom på att min mobil glömde jag hos brorsan. Men det gör inte så mycket, men jag känner mig lite lätt naken utan den. Hade trots allt kul igår kom jag på. Men det blev lite för mycket kan man lungt säga.... Varför kan man inte ta det lite lungt?


Men jag tog med mig hundarna ut i spåret iallafall. Hade ju lovat att springa med Annika idag. Hur dum får man bli tänkte jag. Men jag piggnade på mig. Sprang ca 4 km! Det ni!! Det var skönt att springa. Svettas ur lite. I morgon ska jag till friskis på gympa igen. Det blir skoj.


Den vanliga bakfylle maten brukar vara pizza. Men jag klarar inte att äta det längre, inte idag iallafall. Så jag kokade grönsaker och åt köttbullar och spagetti. Ååå va det var gott! Hundarna fick också varsin liten spagetti och köttbulle tallrik.

Nu ska jag fortsätta slappa. Dricka cola och äta lite godis, det är jag värd idag!


Av Kattis - 7 oktober 2007 12:41

I går var det party hos min bror. Sev var vi ut på krogen. Jag kan säga att jag kommer inte att gå ut på krogen på mycket mycket länge. Jag mår inget bra. Inte alls bra. Dåligt. Varför ska man dricka alkohol undrar jag? Bläää.

Snart ska jag ut och springa med Annika. Det känns ju toppen.


Wilma och Nemo fick vara hos sina kompisar västgöta spetsarna Pia och Ebba i går när vi var borta. De tyckte att det var skoj. Idag blir det nog inte mycket gjort. Jag vill bara sova....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards