Alla inlägg den 1 december 2007

Av Kattis - 1 december 2007 17:57

Det är halt och blött ute. När jag och hundarna kom hem från promenaden nyss var vi alla tre dyngsura. Fy vad trist! Blev inget springa av idag inte. Det går ju knappt att gå ute pga halkan. Vart är gruset? Wilma stackarn tyckte det skulle bli skoj med en kvälls promenad. Hon till och med skuttade ut i regnet. Men efter en stund när hon blivit blöt blir hon så frussen och vill bara gå hem. Stackars liten.


Idag har jag bara strosat omkring och haft det bra. Tobbe har jobbat. Så är det när man har eget , ingen rast ingen ro. Vi ska äta pizza idag. Det var jätte länge sen. Det ska bli smaskigt!


Nemos hålla fast träning går framåt. Han är riktigt duktig tycker jag själv. Men han vet att det vankas goda karameller när vi tränar så han dreglar som bara den. Tänkte träna lite ute men vi hoppar det idag pga regn och halka.


Min bästaste kompis Jenny kom förbi idag. Vi fikade och snackade skit. Alltid lika kul.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards