Alla inlägg den 19 december 2007

Av Kattis - 19 december 2007 16:38

Ja, tro det eller ej men i morse knatade hon med mig och Nemo på den dagliga "morning power walken". Trots att det var nästan 8 minus ute så tyckte hon det var ok. Gick en annurlunda väg i morse. Brukar inte våga gå på vissa ställen när det är mörkt. Men i morse var jag modig. Dessutom gör ju frosten och månskenet att det blir lite ljusare. När jag vaknade var jag så trött, trots att vi gck och lade oss klockan nio eller nåt sånt i går kväll. Men när man gått ungefär tio minuter en kvart har man fått upp bra värme och då känns det mycket bättre. Då känner jag mig vaken och relativt pigg.


Vi skulle handlat julklappar idag men Tobbe ska jobba. Det är han som har "fiolerna". Så vi får ta det i morgon istället. Känns toppen. Vi är ALLTID ute i sista minuten. Tjolahopp tjolahej!


Just nu lagar Tobbe mat, det är han verkligen bra på, så vi lär käka snart. Sen ska jag gå ut med vovvarna igen. Ska träna några minuter med Nemo och några minuter med Wilma. Tyvärr kanske min tävlingsplan spricker... det visar sig...jäla sit! Men vi ska traggla på ändå. Om det råkar vara bra väder i jul helgen sa jag banne mig ut och spåra. Nån som vill hänga med:)

Det var så länge sen vi gjorde nåt sånt skoj. Skulle behöva träna lite med dummies också. I julhelgen kanske. Underbart! Snart är man ledig i fem hela dagar! Jobbar sen två dagar och sen är jag ledig nio dagar igen! Fantastiskt.


Har fått en julklapp av min chef. En ask choklad praliner. Undrar om jag ska nalla lite på den redan idag? Den ser väldigt god ut. Jag tycker så himla mycket om choklad. Mmmmm....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards