Alla inlägg den 20 december 2007

Av Kattis - 20 december 2007 18:47

Bilen har inga torkare. Torkarna funkar men det är spolarvätske pumpen som har pajat. Så det går inta att spola rutan. Gissa hur kul det var att åka E4:an hem utan att kunna spola rutan! Jag som ser så illa ändå! Men i morgon ska jag till Volvo och hämta lite grejjor. Vi beställde även några lampor till bilen som pajat. Ja....jag råkade ju köra in i en buske i höstas så det gick sönder lite. Passar på att fixa det med. Vi kollade på bilar när vi ändå var där. Det är så kul. Men jag ska köra min Volvo ett tag till tror jag. Men det kostar ju inget att kika!


Vi har handlat de sista julklapparna nu. Passade på att shoppa lite till mig själv med. Ett par jeans (stl 38)! Och en fin top. Det råkade bli dyrt. Men va sjutton! Hittade mycket snyggt, men men.....


Hittils idag har det blivit ca 19000 steg. Kommer nog över 20-tusen idag. Har inte tränat nåt med hundarna idag. Nemo är i sin egna lilla värld just nu, och jag är inte med där tydligen. Det är både knäck i lurarna och lite för mycket spring i benen. Han är nog i fablernas värld och där finns det bara flickor. Och flick kiss.




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards