Alla inlägg den 18 december 2007

Av Kattis - 18 december 2007 18:21

Känner mig sliten och trött idag. Tänkte gå ut en stund med Nemo och träna på lite höger svängar och halter och lägganden. Men jag vet inte om jag orkar. Inte likt mig att känna såhär redan på tisdagen. Har händerna fulla med eksem och sprickor. Det kliar och svider rätt bra. Har slarvat jätte mycket med AloeVeran. Men den så hålls eksemen i schack. Men nu känns det bara besvärligt. Såklart har det med kylan att göra med. Det blir mycket värre när det är kallt.


Vi har precis varit ut på en timmes promenad. Trodde vi var ute mycket längre än så, men ack så jag bedrog mig. Det är både kallt och mörkt, men ganska mysigt ändå. Wilma skulle absolut släpa hem en stor rot knota som hon hittade i nåt dike. Den var tydligen väldigt tung för det gick långsammare och långsammare på hemvägen. Arma krake...


Måste ta tag i de sista julklapparna. Kanske i morgon blir en bra dag? Ja så får det bli. Undrar vad jag ska köpa till Tobbe? Vill att han ska få nåt fint. Har lite ideer. Men jag kan inte skriva det här, han läser nog ibland....






Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards