Alla inlägg den 15 november 2008

Av Kattis - 15 november 2008 22:16

I dag har jag varit i Jumkil och spårat med hundarna. Det gick sisådär kan jag säga.... Men så är det med det.


Stefan kom hem senare. Då fick jag klättra upp i han och Leffes gigantiska lastbil. Fy vad den är cool. Typ skita snygg. Ska ta en bild på den vid tillfälle. Nemo blev tossig när jag klättrade upp i den och skällde som en tok. Sen försökte han hoppa upp......det gick inget vidare. Nää nu ska jag snacka med min sambo lite....Go natt!

Av Kattis - 15 november 2008 11:10

Igår kväll kom halva min syskon skara hem till oss. Vi käkade tacos. Fikade. Syrran hade gjort jätte smarrig paj till efterätt. Sen kollade vi på film. Indiana Jones. Jätte trevligt att de ville komma hem till oss, det borde vi göra oftare, träffas menar jag. Wilma och Nemo gillar när det kommer folk. Då kan man ju tigga och har man tur får man karameller.... Troja och Diezel var också närvarande. Nu ska jag gå ut och städa bilen lite. Sen ska jag packa in hundarna och åka till Jumkil. Jenny och jag ska spåra idag. Vädret är ju underbart denna dag! Ha en bra lördag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards