Alla inlägg den 30 november 2008

Av Kattis - 30 november 2008 17:45

Av Kattis - 30 november 2008 17:25

När jag kom hem idag, åkte till Jenny ett tag, hade Tobbe städat och skurat hela huset! Ja, huset är litet men det var på tiden att städa. Gud vad jag blev glad. Han är så rar. Nu står han vid spisen och lagar mat. Ja, är det inte fantastiskt? Jag behöver inte göra någonting alls. Han har även installerat den nya tvätt maskinen. Den är super modern kan man säga. Men lyse i luckan och en massa andra "onödiga men bra" finesser. Jag och hundarna har legat i soffan och kollat på dressyren från Globen. Jag älskar att titta på dressyr! De är fantastiskt duktiga och vilka hästar de har. Sen skulle vi ju titta på den här kändis hoppningen eftersom en på mitt jobb har lånat ut sin häst till en kändis där. Skita coolt! Men när är den då? Jag har missat det känns det som. Vill så gärna se. Jenny och jag tog en promenad. Sen försökte vi träna. Men Jenny var ut gängorna och det var jag med. Men jag är glad att det vi tränade på funkade hyffsat åtminstonde. Jo jag ställde upp koner och gjorde först vanliga inkallanden med ställande. Sen provade jag på olika avstånd, både nära och långt ifrån. Sen la vi in Jennys boll kastning som vi fick råd av Mia att göra. Det tyckte Nemo var skita kul! Han fattade ju inte alls vart bollen kom ifrån. Sen lade jag in lägganden. Svårt och hyffsat långsamt, men det ska vi nog få till tror jag. Nu på kvällen har jag och Nemo legat i soffat och gosat, han är en riktig gosgosse! Diezel har för övrigt snart växt om Nemo. Han har blivit lite mer bitig, en broiler gosse. Nemo försökte impa på Troja eftersom hon löper. Men det gick inget vidare hon är sur som en citron. Ha de!

Av Kattis - 30 november 2008 10:52

I morse bar det av till träningen. Ja, det skulle varit sök träning idag. Men jag blev lite nervös när ingen dök upp. Ringde ett samtal och det visade sig att de hade ändrat tiden och tränat igår istället. Jaha, det var ju synd. Bara att åka hem igen då. Lilla Nemo var taggad till tusen och var ju övertygad om att han skulle få göra något kul. Men det gör inget. Jag är glad att jag får vara med dem å träna så jag hoppas att jag kan vara med nästa vecka och träna sök.

Nästa grej som inte blev som jag hade tänkt mig är min mobil. Det var ju inte alls länge sedan jag köpte en ny. Den lille saten är det nåt fel på! som tur var han jag precis ringa det där samtalet ang söket. Sen ringde jag ett annat samtal. Ja! Vad händer! Det börjar låta märkligt i luren. Klonk klonk klonk! Sen bara la den av. Jag blir tokig. Saker ska fungera. Och jag har verkligen ingen lust att köpa en ny, igen! Eller jo det har jag, men den jag helst vill köpa är typ super dyr. Varför jag vill ha just den då? Jo, det är endast för att den är snygg! Så jäkla snygg..... Men det finns det ju många som e! He heee.................



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards