Alla inlägg den 21 november 2008

Av Kattis - 21 november 2008 20:00

Stack in till Stadium och köpte nytt termo ställ. Byxa+jacka. För jag är så less på att frysa. Kollade på nya kängor med......men det får vänta tills den 25:e. Var in till favvo affären och köpte mat till Wilma. Snick snackade med Mia lite. Alltid trevligt. Hon trodde vår trean premiär skulle bli i januari. Ja men vet ju aldrig men det vetekatten.....januari det är snart. Men om vi ligger i. Ja det blev ju lite utav en kick....vi får se. Det snöar ute. Hoppas det är bra väder i morrn när det är lördag å allt! Oj nu är det dax för godis och Idol!

Av Kattis - 21 november 2008 16:03

Idag har jag varit på massage. Ja det känns kan jag ju nämna. I dag gjorde det ont. Axlarna och skulderbladen. Nu vet jag också varför det kryper i mina skulderblad. Periodvis så känns det just så-som om något kryper innanför huden liksom. Jag hade skita ont när massören började knåda på sidorna om ryggen i höjd med skuldrorna. Det är där det sitter! Men det känns bra efteråt! Trots att det gör väldigt ont på vissa punkter så är det liksom lite härlig smärta. Fick massor av liniment efteråt det var inte heller fel. Nog om det nu. Nu ska jag fixa lite härhemma. Ha de'!



Av Kattis - 21 november 2008 06:15

När vi gick på morgon runda strax före klockan fem i morse var det massor av minus grader ute. Fy! Det är så katastrofalt kallt. Isbjörnar och pingviner....Man vill helst ligga kvar i sängen. I morse hade det varit mysigt att bara somna om. Men men det är ju väldigt trevligt att gå ut med. Idag måste jag försöka hitta lite vinter kläder. Ska tjata lite på min sambo att han hänger med och handlar i kväll. Jag har diesel värmare i bilen. Det är hur bra som helst. Snart ska jag åka till jobbet. Och då är ju bilen varm och gossig. Undrar vad som händer idag då? Antagligen det gamla vanliga....ingenting. Jag liksom väntar på något vis att det ska hända nåt riktigt skoj. Vad? Har ingen aning.....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards