Alla inlägg den 29 november 2008

Av Kattis - 29 november 2008 18:50

Jag och Tobbe åkte in till Maxi nu på kvälls kvisten. Det är så roligt på Maxi. Passade på att köpa nya gardiner till vardagsrummet. Skita snygga. Borde köpa lite julpynt, men nää jag gillar inte julen nå vidare. Tyvärr så tycker jag ärligt talat inte så mycket om den. En sak är dock bra med juletider och det är att man får träffa sina nära och kära lite mer. Sen ska jag ju ha lite semester självaste julveckan. Och det är behövligt kan jag säga. Mitt snurriga huvud kan vara ett tecken på att det faktiskt är dags att tagga ner. Jag är inte så bra på det. Nu ska vi äta lite god mat och slappa framför tv:n ett tag. Ahhh...just det! Fick ett samtal från min kära syster. De hade varit hos sin uppfödare och hälsat på sin hund. Och en massa andra goa cockrar. Så nu är de helt saliga. Och jag förstår dem! Om tre veckor har de sin lilla valp.......och jag är inte långt borta. Gossiga valpisar vill man ju inte missa! Ha en fortsatt bra lördag! 

Av Kattis - 29 november 2008 16:15

Jag blir galen på mig själv snart! Jag är så snurrig. Samma sak jämt! Letade efter kartan till träningen i morrn. Även ett papper med en massa telefon nummer var borta. Det konstiga är att jag är så säker på att de ska finnas på ett visst ställe. Men sen visar det sig att de ligger på en helt annan plats. Nu saknar jag bara en sak till. Så jag får väl vara lite irriterad ett tag till då.... Sen måste jag kolla lite på kartan för jag hittar ju inte så himla bra ju.... Det dröjer lääääänge innan jag kommer gå på krogen igen! Fy fanken, är trött till tusen.

Av Kattis - 29 november 2008 14:47

Är lite seg idag. Vi hade skoj igår. Lite grusigt i ögonen.... Tobbe berättade att Nemo varit ledsen när jag var borta. Han hade suttit och tittat ut genom fönstret och väntat på mig..... Mattes hjärta. Wilma struntade i att jag var borta. Hon låg ju på husses mage och tiggde snask. Nu har vi varit ut på en längre promenad. Det var skönt att gå ut ett tag. Nu ska vi slappa ett tag.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards