Alla inlägg den 19 november 2008

Av Kattis - 19 november 2008 21:08

Ja men jisses! Idag är det precis ett år sedan min hund blev friskförklarad! Läs dagens inlägg förra året! Ja det är inte klokt. Blir tårögd bara jag tänker på det! 2007 var ett fruktansvärt år och det var många turer hit och dit med Nemo, jag som inte heller visste om han skulle kunna fortsätta leva... Men det gör han och han betyder sååå mycket för mig! Trots att han BARA är en hund i mångas ögon....

Av Kattis - 19 november 2008 21:01

Vi träffade Anna och Jenny för lite lydnads träning. Och det gick bra till en början för mig och Nemo. Sen blev det för mycket och sen blev det konstigt. Att jag aldrig lär mig..... Nemo tycker det är så roligt att träffa brudarna för lite träning. Sittande i grupp gick kanon idag! Det känns jätte roligt. Till nästa gång ska jag planera min träning mer och BARA göra det jag planerat att göra! Det gick bra för de andra flickorna med.... Stackars lilla Wilman fick vara hemma idag. Får dåligt samvete men det känns värre att ha henne med sittandes ute och frysa. Nu ska jag gosa lite med min lilla hund! ha en fortsatt bra lill lördag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards